Alina Wujcik, Centrum Współpracy Międzynarodowej

  Tutoring rozwojowy dla uzdolnionych studentów

Anna Magnuszewska i uczestniczki czwartej edycji MD podczas konferencji MathUP – z aparatem fotograficznym dr inż. Gertruda Gwóźdź-Łukawska
Alina Wujcik

Z wielką przyjemnością informujemy, że czwarta edycja projektu „Mistrzowie dydaktyki-wdrożenie modelu tutoringu” została zwieńczona sukcesem wielu studentów Politechniki Łódzkiej. Jest wśród nich Anna Magnuszewska - studentka drugiego roku inżynierii wzornictwa przemysłowego na Wydziale Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów. Prezentujemy sylwetkę tej młodej osoby, która od kilku lat łączy swoje pasje z nauką na wybranym kierunku studiów.

 



  Tutoring długoterminowy – przykład dobrej praktyki

Kamila Kwiatkowska i jej tutorka dr inż. Anna Klepacz-Smółka

Dla wielu studentów PŁ tutoring stał się doświadczeniem, które jest wartościowe, rozwija i daje satysfakcję. Udział w programie potwierdził, że zrobili coś więcej przede wszystkim dla siebie, odkrywając przy tym własny potencjał i poznając własne możliwości, które niejednokrotnie okazały się większe niż te oczekiwane na początkowym etapie projektu.

 



  Educational Leadership - zaawansowane szkolenia tutoringowe kadry PŁ

Uczestnicy szkolenia z PŁ z wykładowcą z Uniwersytetu w Groningen
arch. prywatne

Na przełomie stycznia i lutego br. odbyła się kolejna sesja szkoleń organizowanych przez MEiN w ramach programu „Mistrzowie Dydaktyki” (POWR.04.03.00-00-0074/17). Podczas tygodnia zajęć kadra akademicka i zarządzająca z naszej uczelni miała okazję wymienić się pomysłami na udoskonalenie procesu dydaktycznego.